
SBN Sigorta karlı büyümesini sürdürüyor
SBN Sigortada “yeniden yapılandırma” çalışmalarını başlatan Genel Müdür Recep DURAY , uyguladıkları stratejilerin olumlu sonuçlarını 2012 ‘nin ilk yarısından bu yana görmeye başladıklarını , 2012 ve 2013 yılını karla kapattıktan sonra , 2014’ün ilk çeyreğinde de kar açıklamanın mutluluğu içinde olduklarını belirtti.
Şirket olarak önemli olanın sürdürülebilir kârlılık olduğunun altını çizen Duray, tüm iş planlarını bu strateji üzerine kurduklarını da söyledi.Tüm branşlarda da şirket, olarak büyüklükten çok, müşteri ihtiyaçlarını karşılayan daha ‘butik’ hizmet vermeyi , ancak bunu yaparken de kârlı olmayı hedeflediklerinin altını çizdi.
SBN Sigorta Genel Müdürü Duray “ Şirketimiz üst üste 7 çeyrektir kar açıklıyor. 2014 ilk çeyrekte de kar açıkladık ve karımız 1,7 Milyon TL.’ nın üzerinde . 2013’ün aynı dönemine göre karımızı %124 oranında arttırdık ‘’dedi.
Duray sözlerine “ Birçok şirketin aksine şirketimizin mali gelirinin çok az olduğu düşünüldüğünde , 7 çeyrek üst üste açıklanan bu kar rakamlarının öneminin daha da arttığını düşünüyoruz. Sigortacılık teknik karı sonucunda oluşan bu kar , ekibimizin doğru risk seçimi ve fiyatlandırma yapmasının bir sonucudur. Müşteri odaklı, yenilikçi ürünler sunan, hizmet kalitesini her geçen gün arttıran SBN Sigorta sektörde ‘’sıra dışı ‘’ bir Şirket olmaya devam edecektir. ‘’ dedi.
Büyüme stratejilerini , önceki yıllardan farklı olarak ‘’banka kanalı ‘’ olarak belirlediklerinin altını çizen Recep Duray , banka sigortacılığını en etkin şekilde kullanmaya çalışırken , performanslarını da iş kollarına özel olarak hazırladıkları ürünler ile sürekli canlı tuttuklarını belirtti. 2014’ te de yeni ürünlerle banka sigortacılığındaki konumlarını güçlendireceklerini vurguladı.
SBN Sigorta ‘nın banka sigortacılığı dağıtım kanalını en etkin kullanan şirketlerden biri olduğunu ve 2013 sonu bankasürans üretim paylarının %62 olarak gerçekleştiğinin söyleyen Duray ; ‘’Çalışmalarımızı Şekerbank’ın konsantre olduğu alanlara , iş kollarına özel çözümler üreterek sürdürüyoruz. Hedefimiz Şirketimizi , sağlıklı bir portföy yapısına kavuşturmaktı . Bunu gerçekleştirirken Şekerbank’ın gücünü, konsantre olduğu alanları, müşteri portföyünü doğru kullandığımıza inanıyorum .Tüm bu ürünleri hazırlarken temel çıkış noktamız , ihtiyaç anında ürünlerimizi satın alanların yanında olmak ve risk gerçekleştiğinde ‘’ teşekkür ederim , iyi ki bu ürünü satın almışım ‘’ demeleri’’ diyerek sözlerini tamamladı.